neděle 31. července 2011

Další oběť Airbnb říká jeho příběh: "Bylo tam Meth Pipes Everywhere"

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/_qg5oW7nCMA/:

Minulý týden jsme se všichni s hrůzou sledoval, jak příběh rozvinul o uživateli Airbnb, která měla doma vyplenili před měsícem.

Jiné než SideShow z nás dostat přetáhnout do příběhu, zdálo se, že zrušení dolů včera. Společnost Zdá se, že se může přetrhnout, aby poškozenému zaplatit náhradu škody a vyhnout se další její blogu, kde se píše o tom, jak strach, že je stále bez domova a otřesený po utrpení.

Nyní má další oběť přišla.

Troy Dayton poprvé psal o tom, jak byl jeho domov Oakland pronajaté pervitinu závislého se ukradené identity v komentáři k jednomu z našich názorů na společnost. Kontaktoval jsem Troy a jsme spolu mluvili po telefonu dnes o tom, co se stalo. Jeho situace je velmi podobná EJ je.

Zde je Troy je původní komentář:

Něco velmi podobného se mi stalo asi před 2 měsíci.

Kromě ukradených cenností, zloději / narkomany před tisíci dolarů bizarní poškození mého pronajatých domů a opustil ji poseté potrubí pervitin. Byli to zloději identity, a taky všechny mé osobní údaje byly rozházené. Další šetření z vlastní mě vedla k důkazu, že lidé nejsou jen zloději, ale také nebezpečné. I já, se bál o svou vlastní bezpečnost a nebude pobytu v mém domě na nějakou dobu.

Měl jsem podobný problém s nahodilá sdělením lidí AirBnB. Dal jsem jim více příležitostí, aby se mi spokojený zákazník, kterému se ale stáhl svou nabídku poté, co byl jejich špatné komunikace s jinými členy týmu. Někdy dny plynuly, aniž byste slyšeli od někoho, když jsem strach postižených, totálně zmatený a rozzlobený. To bylo téměř nejvíce absurdní zákaznický servis krize by se dalo vůbec představit. Ale já jsem jeden pisklavým kolo, a my jsme nakonec našli řešení, příjemné, že jsem byl celkově spokojen s.

Od té doby jsem i pronajaté místo mě, a zůstali v domovech druhých z airbnb.

Tady je to, co jsem se naučil: pokud si pronajmete z domova, tam je limit, kolik AIrbnb udělat, aby tě chránil. Není to jejich chyba, ale je to jejich chyba, že se do play-jak moc vás chrání, a bagatelizovat, co by měli lidé dělat, aby se ochránili. Na konci dne si pronajímáte na cizince. Měli byste se tam ID a telefonní čísla, aby se ujistil, že zápas. Chtěl bych se zeptat na odkaz na sociální sítě jako je LinkedIn, FB, nebo CouchSurfing, pokud nejsou věrohodné svědectví o AirBnb. Já bych s nimi chatovat na telefonu před dohodnout pronájem s nimi. Kdybych udělal tyto věci by se lidé, kteří troskách svého domu nikdy se ho dovnitř

Také jít s střeva. My střeva říkal něco není v pořádku, že lidé pronajaté moje místo, ale nevěděl jsem, jak zvládnout tento dobrý pocit a byl si jistý, jak airbnb by se mnou jednal, nebo jim, kdybych jim řekl, jsem nechtěl , aby zůstali i po zapsán.

Zde je způsob, jak Airb'nb může proměnit tuto jiný zdroj příjmů: Většina pronájem pojištění nevztahuje, protože jste v podstatě podnájem. Je-li hlavní odcizením a poškozením je stejně vzácné jako Air bnb říká, že je, a myslím, že je to pravda, pak by měl být schopen získat velké pojistné politiky utvářené jen pro své zákazníky, že mohou prodávat za příplatek na nájemce.

Také, jako krátkodobý pronájem jako hotel se stává běžnější a jiné webové stránky pohybují na Airbnb, že budou potřebovat větší hodnotu, aby ospravedlnili svou velmi vysoké poplatky, pojištění a případně ověření by bylo skvělý doplněk. Samozřejmě, když jsem byla pojišťovna, já bych třeba vlastníky majetku, který je pronajat zkontrolovat ID lidí odbavení si být jisti, že ověření je vlastně pro lidi kontrole palců

Na konci dne, myslím, že AirBnb je dobře míněná, ale myslím si, že se potýkají s tak rychlým růstem a řídících a komunikačních systémů nejsou měřítko jako F

Žádné komentáře:

Okomentovat