neděle 31. července 2011

Miliardy dolarů není v pohodě. Víte, co je v pohodě? Základní lidské slušnosti

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/3GEDIJI2svY/:

"Obchod," zvolal duch, mnul si ruce znovu. "Lidstvo je moje věc. Obecné blaho je moje věc, charita, soucit, trpělivost a shovívavost byly moje věc. Jednání mého obchodu, ale byla kapka vody v oceánu komplexní svého podnikání "" - A Christmas Carol Charles Dickens

Já vím, já vím. Já jsem starý. Ještě horší než to, že jsem nostalgicky. V posledních několika měsících, co jsem napsal o své lásce k plnicích per , a tradiční vydavatelé , papíru a knih, a rukou psané dopisy a živé divadlo a centrální Las Vegas . Ti, kteří se mnou na Twitteru budou mít Přečtěte si o mé nadšení pro New York Times křížovky, dopisní papír a hotel, a stýkat se s přáteli telefony sans Mobile.

Je roztomilé, že je známka luddista na TechCrunch - ale je to také velmi falešné. Píšu tohle na Twitter, a obrovsky populární technologie blog. Ty by mohly snížit ironie nožem.

Pravdou je, že mám rád techniku. Je to vzácné, že jsem odmítnout nebo shazuje nový gadget, aplikace nebo společnosti, aniž se snaží ji alespoň jednou, a rozhodně jsem přesvědčen, že - rozvaha - technologicky pokročilejší jsme se jako společnost, tím lépe se svět stává.

A přesto stále Zajímalo by mě, zda v zájmu lidstva, nemusí být špatné v případě, že přijde zemětřesení a tipy všem Web 2.0 do moře.

Měl bych snad vysvětlit.

Internet - zejména v "Web 2.0", s jeho společenství a označování a se sejít a friending a zálibu - měl civilizovat nás všechny. Hlavní myšlenkou bylo, že po připojení na celém světě prostřednictvím různých sociálních sítí a dav zdrojů standardy chování (z pověsti skóre na eBay se Yelp recenze za psa chodci) - lidé budou dohnáni k větší schopnosti vcítit se a odpovědnost vůči svým spoluobčanům muž. Když Randi Zuckerberg seděl na jevišti v DLD '08 a řekl nám, příběh palestinské a izraelské děti se sešli přes jejich společné členství ve skupině Facebook o fotbalu, všichni jsme slzu Web 2.0 funguje. - Je to opravdu funguje!

V prvních dnech, podnikatelů za tyto služby opravdu vypadal, že věří, že evangelium, které kázali. Každý, kdo se setkal Craig Newmark budou svědčit, že žije a dýchá služeb zákazníkům - odmítat získávání nabídek a posedlý, jak se jeho titulní Seznam mohou pomoci propojit komunity takovým způsobem, který obohatí společnost. Když vymysleli Google Larry Page a Sergey Brin opravdu sní o tom světové data snadněji přístupné. Jimmy Wales, pro všechny jeho záznam s osobními celebrity, je opravdu vášnivý svobodná a otevřená encyklopedie, a obrátila se velké množství osobních zisk si uvědomit, že sen.

Na první, Web 2.0 se jevil jako dokonalý obousměrná ulice. Brilantní podnikatelé, kteří opravdu chtěli změnit svět, postavena služeb, které jsme všichni chtěli použít. Oni se stali bohatí, a náš život se stal lepší připojení. Byli jsme všichni spolu.

Rychlý posun vpřed jen několik let, i když, a je něco velmi, velmi špatně, že určité společenské smlouvy. My uživatelé mají stále naši část dohody - poslušně označování našich přátel v uměle věku fotografií a odbavení na barech a psát recenze restaurací. My jsme zrušit naši předplatné novin, a místo toho tráví své dny Kliknutím na promítání o "osobností, které vypadají jako jejich kočky" a posedlostí sledování trendů témat na Twitter. Jsme se zastavili nakoupit

Žádné komentáře:

Okomentovat