Jako druhý Humble Indie Bundle daří, mít zaujatý ve více než 1,5 miliónu USD pay-co-vy-chcete prodeje, opposable palce blog zaujal pohled na indie hra cen obecně, snaží se zjistit, jak nízkou cenu bodů a časté prodeje ovlivňují jejich popularita v oceánu 60 dolarů kasovních trháků. Citovat: "... v krátkém časovém horizontu tyto prodeje jsou dobrá věc Oni přinést zvýšení prodeje, vyšší příjmy, a rozšířit dosah her, které často mají velmi malou marketingovou podporu za nimi, případně pro ty hry, dostat.. na titulní stránce Steam je obrovskou podporu tím, že by před obrovským publikem hráčů. Ale co je dlouhodobý vliv? Pokud většina hráčů kupují tyto hry u těžce sníženou cenu, jak to ovlivňuje vnímání indie her ve velkém? Není to jednoduchá otázka, a to zejména tím, jak relativně nová tyto prodeje jsou, takže je obtížné posoudit jejich dlouhodobý účinek. Ale to je jasné, že jsou poněkud dvousečný meč. Expozice je dobrý, ale cena eroze není. 'Pokud jde o vnímání, hlubokým diskontem se dostane lidí hraje hry, které [jsou] nebude hrát jinak, a myslím, že má jak pozitivní, tak negativní účinky,' [2D Boy spolupráce -zakladatel Ron Carmel] řekl Ars. 'negativní je, že když jsem ochoten zaplatit 5 dolarů, ale 20 dolarů, bych asi nechci hrát tu hru hodně, takže možná nejsem tak nadšený, že poté, co jsem hrát a možná jsem snižovat průměrné zhodnocení ve hře '. "
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat