čtvrtek 30. prosince 2010

Vyrůstat Geek: Vlad Savov

Zajímavé novinky pohlížet http://www.engadget.com/2010/12/30/growing-up-geek-vlad-savov/:
Vítejte na Vyrůstat Geek , nová funkce, kde se podíváme zpět na naši mládež, a vyprávět příběhy o vyrůstání za podivína, že jsme. Tento týden máme vlastní redaktor, Vlad Savov .

Ano, já jsem vyrůstal v monochromatické národě Bulharska. Jako geek začíná jít, pochybuji, někdo mohl přijít s více pravděpodobné, že jeden než se narodil ve vesnici v jihozápadním rohu země, známý více pro jeho sportovní a kulinářské vývozu než nějaký druh technických znalostí. To není říci, že Bulharsko bylo tech stojaté vody, ale je to druh místa, kde jste strávili více času čtením o miniaplikace, než ve skutečnosti jejich použití. Naštěstí pro mě, moje matka pracovala v místním počítači klub, kde je jasné mládeže dne se scházeli k použití Pravetz stroje - jemně crafted bulharská Apple II KIRFs - a to bylo na místě, že bych nutně ustoupit až po důkladné regimented školní den. To je další věc, o dospívání v bývalého komunistického bloku: vzdělání bylo intenzivní a důsledné, i když byste neměli dopustit, aby se obrátil až vzpurně límec na obrázku výše zmást, byl jsem šíleně zamilovaná do mého studia (jak nějaký opravdový blbeček by být). Někde mezi tím chlapec tlačení tlačítka a stržení diskety pro zábavu a aktuální Londýn-založené cynik chrlí kopii pro Engadget během americké noční směně, můj život se stalo.

Pokračovat ve čtení Vyrůstat Geek: Vlad Savov

Vyrůstat Geek: Vlad Savov původně objevila na Engadget na čt. 30 prosinec 2010 13:25:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat