pátek 26. listopadu 2010

Luke, já jsem váš smartphone (video)

Zajímavé novinky pohlížet http://www.engadget.com/2010/11/26/luke-i-am-your-smartphone-video/:
NTT DoCoMo nedávno zahájené Samsung Galaxy S na japonském trhu a nyní jsme se dostali k objevit, že je to velmi silný vybrané osobnosti představují produkt své náročné publikum. Darth " kolotoči "Vader byl hrát v dopravce poslední kolo", vždy s vámi "reklamy, kde on slouží jako (druh) lidské reprezentace telefonu, což bude nějakou antropomorfní vlastnosti na studenou desku technologie, která na vás čeká v obchodech. Celý tento bizarní nápad opravdu neměli pracovat, ale nějak to - chceme trochu Vader v našich životech i nyní. Video po přestávce.

Pokračovat ve čtení Luku, jsem tvůj smartphone (video)

Luke, já jsem váš smartphone (video) původně objevila na Engadget na pá. 26 listopad 2010 07:04:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink Wall Street Journal | zdroje ikasama117CMzero (YouTube) | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat