pátek 26. listopadu 2010

Editorial: Můj příští IPAD nebude 7-incher, ale já si to mohlo být

Zajímavé novinky pohlížet http://www.engadget.com/2010/11/26/editorial-my-next-ipad-wont-be-a-7-incher-but-i-wish-it-could/:
Trvalo mi chvíli, ale já začínám padat v lásce s mým IPAD tak nemám rád gadget pro dlouhou chvíli. Tam je něco o tvarový faktor, aplikace, OS, že se cítí tak akorát a je pro mě chtějí udělat co nejvíce můj denní výpočetní techniky na to jak je to možné. Samozřejmě, že je ještě docela malý kousek mého celkového den, a IPAD není ani blízko k nahrazení můj notebook pro velkou většinu mé práce, ale jsem najít sám sebe stále dělá příležitostné prohlížení, příležitostné hraní her, psaní vážné , a, ano, dokonce i nějaké čtení na 10-palcové tabletu Applu.

Ale já mám jeden "velký" problém s tablet, který nevypadá jako, že to bude řešit v dohledné době: není to 7 palců. Apple bude někdy jíst jeho slova a postavit menší IPAD, nebo bude 7-palcový form factor být ponecháno na zbytek tablet vznikající trh bojovat?

Pokračovat ve čtení Editorial: Můj příští IPAD nebude 7-incher, ale chci to mohlo být

Editorial: Můj příští IPAD nebude 7-incher, ale já si to mohlo být původně objevila na Engadget na Pá. 26 listopad 2010 17:30:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat