Meetup spoluzakladatel a CEO, Scott Heiferman je Chris Dixon má host v této epizodě Zakladatel příběhy . Sériový entrenepenur, Heiferman říká Dixon začal "první on-line reklamní agentury v '94" po korporátní Americe ho opustila nespokojený. Volal i dopravy, "Záměrem bylo, aby se on-line nákupu médií agentury, i když tam nebylo žádné médium koupit v té době." Pět let později prodal Heiferman i provozu na Agency.com.
Po výstupu, Heiferman byl neklidný a říká, že "šel trochu blázen nevěděl, co bych chtěl dělat se svým životem." Heiferman přijal zaměstnání u McDonald's-tah, který kreditů, společnost, kterou držel. "Visel jsem asi příliš mnoho právníků a účetních a v době, kdy jsem chtěl vidět, co to je, být součástí skutečného reálného podnikání."
Poté, co proletí hamburgery Heiferman skočil zpět do startup scénu RocketBoard, projekt se označuje za "kolosální selhání a vlastně jsme zavanul asi 20 milionů dolarů z peněz AOL." Dobrou zprávou? Heiferman obdržel doporučení, které se lepí s ním dodnes vytvořit produkty, které pomáhají dobro společnosti.
Pokračování rozhovoru níže Heiferman diskutuje Fotolog , společnost, on vypustil těsně před založením Meetup. Heiferman začal pro sdílení fotografií stránky v roce 2002 a říká, že "se stal číslem jedna sociální síť" v několika zemích. To nakonec prodán za miliony dolarů. Nicméně, Heiferman poznámky Fotolog top stav rozrušená, když narazí na web Flickr a to z Heiferman si uvědomit, že žádná společnost není zcela bezpečný proti konkurenci.
Ponaučení, Heiferman říká Dixon "Nemyslím si, že si můžete vzít za samozřejmé, že každá sociální síť bude zde 10 let."
Ujistěte se, že k poslechu i klipy pro další pohledy, včetně toho, co Dixon pozoroval, ale zároveň přináší pizzu.
Past epizody Zakladatel příběhy jsou zde .
Žádné komentáře:
Okomentovat