neděle 2. října 2011

Lhůty Facebook Nemá ...

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/7g5fDl4W6vM/:
article_graphics_28

Poznámka redakce: Facebook lhůty jsou jen začátkem. V tomto host příspěvek, Jim Pitkow a Adrian Aún nastínit, jaké lhůty by mohl vypadat, kdyby se vztahovala na všechno. Auon je výkonným ředitelem stealth spuštění Wavii , která pracuje na podmnožinu z problémů uvedených níže, a Pitkow je poradce.

Minulý týden Facebook psali dějiny. Po sběru dat o svých uživatelů několik let, Facebook obrátil na návrháře Nicholase Felton , který se rozhodl, že nastal čas, aby se tato data na další úroveň a představit si to - a časová osa se ​​narodil. Ale co, co se děje se zbytkem světa, a to nejen mé přátele ... Proč ne Facebook má včasnost, že?

Budeme odpověděli, že ve chvíli, ale nejprve, proč to ještě záleží? Ze stejného důvodu čtete tento článek, lidé chtěli zůstat až do dnešního dne široké spektrum informací, sociální, lokální, místní, národní, globální a všichni nenávidí chybět důležitý nový příběh. S informacemi, takže snadno přístupné cítíme povinnost zpracovat více informací, než kdy předtím. Facebook je průkopnický způsob, jak získat informace o našich přátel, ale bohužel, nástroje pro zbytek světa zprávy zatím dohnaly.

Ale my jsme neřeknu nic, co již znáte. Miliardy dolarů Otázkou je, co s tím mám dělat? Věříme, že informace, spotřeba je dnes připravena na otřesy, se tato technologie vyvíjí, aby odpovídala naše chování. Takže jak se tato proměna nastane?

Boj zahlcení informacemi

Co bylo kdysi jednoduché cvičení pro snímání jednoho nebo dvou novinách denně zajímavé titulky a články týkající se vystupňoval do opakovaných kontrol v průběhu dne více on-line zpravodajských zdrojů (Facebook krmiva, tweety, RSS kanály, on-line novin a blogů). A v mnoha případech různých zdrojů pouze opakovat stejný příběh znovu a znovu, takže zdánlivý množství možností zavádějící. Takže zatímco širší výběr, je často lepší, tady je to prostě přetížení nás.

Například, když Kate Middleton se vzal Prince William, si mohli přečíst tisíce článků o tom. Kupodivu, čtení tradičních tištěných médií, je ve skutečnosti účinnější než to, protože příběh je zmíněno pouze jednou za papír. V současném stavu "přetížení", zobrazí se stejný článek tweeted, sdílené na Facebook, tlačil na váš zdroj RSS, atd. A v mnoha případech vydavatelů zatáčku na perverzní motivaci senzační titulky odlišit své cookie-cutter obsahu disku více prokliků. Proto je obtížné se vyhnout zkreslení a pochopit, co se skutečně děje, nebo dokonce vědět, jestli jste alre

Žádné komentáře:

Okomentovat