pondělí 19. září 2011

Zeptejte se Slashdot: Dobrý Gigabit Router 802.11n Hlavní?

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/zI5VZGSNrOQ/Ask-Slashdot-Good-Gigabit-80211N-Home-Router:
nukem996 píše: "Tento týden jsem se budete stěhovat do nového bytu s velmi rychlé připojení k internetu (100M s možností 200 m do budoucna). Jsem zvyklý na provoz OpenWRT na routeru Linksys WRT54G a rádi by dobrou podporu router nahradit. Při zkoumání jsem zjistil, že většina routerů Recenzenti byli s výchozím firmware a od té doby budu dávat na OpenWRT bych rád věděl, jak dobře to funguje, že při použití. Moje požadavky jsou Gigabit LAN a WAN, 802.11n na 2,4 GHz a 5GHz, dobře podporován OpenWRT a / nebo DD-WRT, a podpora USB by bylo hezké. Myslel jsem, že bude s BUFFALO WZR-HP-AG300H, ale někteří recenzenti říkají, že je řada problémů a klesá. My ISP navrhuje Apple Airport Extreme, který není podporován OpenWRT nebo D-Link 825, který má problémy s připojením, a také několik přátel mi řekl, aby zůstali daleko formě D-Link. Slashdot Co myslíte? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat