pondělí 19. září 2011

Reed, neposlouchej na Wall Street.

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/sHRin6yd-PU/:
Netflix stock chart

Netflix se bije na Wall Street minulý týden. Po revizi odhadů účastníka dolů o 1 milion předplatitelů, její akcie šel do volného pádu, uzavření týden na 155 dolarů, oproti 300 dolarů vrcholu v červenci. Netflix, miláčkem Wall Street za posledních třech letech, ztratil polovinu své hodnoty za několik málo měsíců.

Musí to být doušek moment hned na generálního ředitele Reed Hastings, který vždy nastavena Netflix na vlastní cestu a nechat investory postava věci pro sebe. Více než jakákoli jiná společnost, Netflix představuje přechod high-end video zábavu (filmy a televizní pořady), k Internetu. Sázka na Netflix, je sázka na streamované video . Tento přechod je nevyhnutelný. To se bude dít z mnoha důvodů. Reed to ví. Viděl, že dříve než většina. Zasílání lidé DVD mailem vždy jen prozatímní obchodní model, až širokopásmové připojení, studia, a zákazníci dohnal.

Stále ještě nejsou zcela tam ještě. Míra, ve které jsou lidé klesá DVD je rychlejší než rychlost, kterou přijímají vysílání. Tlak na Netflix něco udělat pro obnovení důvěry, musí být těžké. Ale Reed, neposlouchejte Wall Street. Jen neustále tlačí do studia k většímu otevření svých filmů a televizních pořadů pro vysílání, a zákazníci budou následovat.

Nicméně, to naslouchat zákazníkům. Zvýšení ceny pro ty z nás, kteří se rozhodnou pro vysílání a DVD by bylo v pořádku, pokud Netflix měl hlubší streaming katalogu. Ale rozdíl je ještě příliš velká, a zdražení zřejmě předčasné. Vaši zákazníci jsou velmi loajální. Ne moč je pryč.

Pokud si pamatuji, bylo to v červenci, kdy Netflix oznámila nové cenové , které by zvýšily ceny pro účastníky, kteří si tak DVD v e-mailu a stream videa přes Internet. To vyvolalo odpor u některých zákazníků, ačkoli to má ten efekt, že Netflix je streaming pouze plán atraktivnější, se 75 procent nových zákazníků se zaregistrujete na to.

Stále to není dost na vyrovnání drop-off v předplatitelů DVD. Z 1 milion méně předplatitelů Netflix nyní očekává, že bude 800.000 je z DVD pouze předplatitelům. Zbývajících 200.000 pokles bude pocházet z vysílání pouze náhradníků, se počet těch, kteří platí pro oba zbývající stabilní. Z očekávaných Netflix je dvacet čtyři miliony předplatitelů v letošním roce, bude 21,8 milionu mít přístup k vysílání v nějaké formě, a jen 2,2 milionu bude držet DVD pouze předplatné.

Posun je již jasný. Je to jen, že přesná rychlost, s jakou to posunu dochází, je těžké předvídat, a proto divoké výkyvy v ceně akcií. Ztráta prodloužení jeho streaming distribuce se Starz nepomohla ani věci.

Jak Studios a společností v oblasti zábavy na palubě bude i nadále největší výzvou pro Netflix. Ekonomika streaming neodpovídají ekonomiku jiné formy distribuce (jako kabel) pro mediální společnosti. Ale chování spotřebitelů je již ve směru na streaming. Je jen otázkou, kolik obrazovek jste připojeni k Internetu, a jak velké jsou. Pokud je to pouze obrazovce počítače, streaming je více v krajním případě. Ale jakmile se dostanete na Netflix iPad nebo televize s plochou obrazovkou, pak se stává jednou z mnoha možností zobrazení a často nejlepší.

Osobně si myslím, stream Netflix, kdykoliv to bude možné, i

Žádné komentáře:

Okomentovat