pondělí 26. září 2011

Zeptejte se Slashdot: CS grady jeho užívání zaměstnání?

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Tqduh_HACjQ/Ask-Slashdot-CS-Grads-Taking-IT-Jobs:
Anonymní čtenář píše: "Já jsem brzy-k-být magisterské absolvent veřejné vysoké škole obor informatiky - se vším, co CS s sebou nese samozřejmě, je to přijde čas začít hledání práce, a zatímco tam je několik skutečných CS. typu práce kolem, jsem si všiml, že několik IT pracovních míst by bylo podstatně výhodnější pro mě osobně, ale to mě vede k otázce, (za předpokladu, že by mě najal, samozřejmě). - bude s to ublížit mé zkušenosti se vyhlídky na zaměstnání ? silnice budoucí zaměstnavatele a vidí, že je méně pravděpodobné, že najmout mě - a škatulkovat mě do toho? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat