pátek 16. září 2011

Slavné Wildlife Photographer Busted pro použití Ilustrační foto

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/lAR_JLa9zzw/Famous-Wildlife-Photographer-Busted-For-Using-Stock-Images:
Nikdo neví lépe než oceněný Wildlife Photographer Terje Helleso, jak těžké to může být, že získat dokonalý snímek v out-of-the-cesta umístění. To je důvod, proč použil fotografie. 47-letý ocenění Fotograf proběhly stovky fotografie jako jeho vlastní v průběhu několika let. Z článku: ". Ve středu, hluboce litoval Helleso mluvil s místní rozhlasovou dal ekonomické problémy jako důvod, ale většinou se jednalo o jeho vlastní nepřiměřeně vysoké nároky na sebe, aby byla úspěšná, řekl," Byl jsem pod tlakem,. většinou od sebe, a dal jsem v pokušení. podívám zpátky, jsem překvapen, že jsem pryč s ním tak dlouho, a že se mi podařilo udržet zdání, aby svou ženu a všichni ostatní, "řekl."

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat