sobota 17. září 2011

Odcházím TechCrunch. Zde je proč.

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ZTNRTxgEK3w/:
image008

Takže teď, méně než o pět let později, můžete jít až na strmém kopci v Las Vegas a podívat na západ, a správný druh oči můžete vidět téměř přílivu, že místo, kde vlna nakonec zlomil a válcované Zpět -. Hunter S. Thompson, Strach a hnus v Las Vegas

Jdu k věci: toto je můj poslední příspěvek na TechCrunch. A to je můj dopis rezignace. První rezignace dopis, co jsem kdy napsal, ve skutečnosti. Obvykle se dostat padáka.

Pro ty, kteří jsou po nedávných TechCrunch drama , bude tento příspěvek nepřijde jako hodně překvapení. Něco více než před týdnem jsem napsal , že pokud Mike Arrington bylo umožněno vybrat si svého nástupce jako editor TechCrunch, že už jsem psát pro web. Opravdu, minulý pondělí, výpis z AOL oznámila, Erick Schonfeld jako nový editor.

Hodně vnější pozorovatelé předpokládají, že Schönfeld, který byl s TechCrunch od roku 2007 , byl Mike volby převzít. Ale v zájmu transparentnosti je důležité si vyjasnit, co se opravdu stalo. Pravdou je, že byl Erick Arianna Huffington volby, není na TechCrunch.

To, co jsem věděl, že minulý týden, ale můžu jen napsat teď, je, že zatímco Heather, Mike a další vedoucí redakce zaměstnanci dělali kandidovat na webu redakční nezávislost od Huffington Post, Erick řez straně se zabývají Huffington zajistit mu nejvyšší post jednou Mike byl pryč.

Ironií je, že se Erick zůstal silný jen několik dní, musel by být jmenován prozatímním editor stejně, s požehnáním Mike. Mike a Heather dokonce zvažovaly, že Erick na stálé místo, ale měl obavy o jeho schopnosti udržet si (v Fred Wilson na slova ), TechCrunch je " chvástání ". Mike měl pocit, že současný vedoucí redaktor Sarah Lacy by mohla být lepší volbou: má právo osobnost - a zdroje - pro práci a ona se ve skutečnosti žije v Silicon Valley (Erick sídlí v New Yorku). Bohužel, ale je také pryč čtyři měsíce, na mateřské dovolené.

Zajímavé je, že Erick věděl, že všichni na TechCrunch podporoval jej, alespoň prozatímní roli. A přece, když Arianna volal, odpověděl. Mike a mluvil jsem v té době a on mi dal svůj vzít na dohodu: "Na místě Erick začal vyjednávat s Arianna místo stojí pevně na nás ostatní, se stal nic víc, že ​​domácí Arianna je. Veškeré naděje na nezávislost se s ním v čele se ztratil ". (Mike se mě zeptal, aby naše rozhovory důvěrný až do situace byla vyřešena.)

Ne tři dny po svém jmenování, Erick dělal jeho první odhalení etika jako nový editor TC je - trvá na tom, že Mike měl nehrály žádnou roli při výběru TechCrunch Disrupt finalistů. Bez obalu řečeno, že to není pravda - jak Mike měl objasnit v komentářích ...

"Erick ... Prosím, buďte opatrní udělání prohlášení na můj účet. A nezapomeňte, že

Žádné komentáře:

Okomentovat