sobota 23. července 2011

Zeptejte se Slashdot: chromeless napříč platformami prohlížeč?

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Fj1QFw61CW8/Ask-Slashdot-Chromeless-Cross-Platform-Browser:
blakieto píše "Mozilla Prism je projektem, který se změnil na chromeless, který se zdá, že zemřel [Poznámka: Poslední aktualizace května byl 31] Já jsem hledat no-interface-co-to-někdy multiplatformní prohlížeč pro použití jako. "uživatelské rozhraní host" na vlastní hostované webové aplikace Lehké pozadí:.. Já jsem profesionální webové aplikace na trhu, se velká část zákazníků nemá přístup k veřejným připojením k internetu tak, chci, aby se verze svůj produkt ve vlastním prostředí, s webovým serverem a webové aplikace a vše potřebné ke spuštění webové aplikace lokálně instalované na počítači uživatele. Mám vše kromě chromeless prohlížeče. Jo, a moje zákazníky jsou místní policie a dálniční organizace hlídka typu s největší pravděpodobností se systémem Windows box věku (pravděpodobně IE6, taky). "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat