NY Times běží příběh o trpasličí pevnost, nezávisle produkoval, ASCII, poskytnuté fantasy hra, která si libuje v jeho vlastní jedinečnost a ovlivnila nespočet dalších herních vývojářů (a běží na Linuxu). Cituji: "Ačkoliv se to může zdát nemotorný na první, ve hře je rozhraní - poskytnuté v tzv. rozšířené ASCII znaky - má řídké elegance Jak mění roční období, stromy, zastoupené různé symboly, přechod ze zelené do žluté oči Goblins".. se projeví jako červené uvozovky, a pokud budete střílet z očí se šipkou, symbol se stává apostrof na nástěnku, jeden fanoušek přirovnal ASCII zkušenosti trpasličí pevnost pohlcující potěšení z čtení knihy:. "vám může představivost vyplnit mezery. " Společenství, které se objevily kolem Trpasličí pevnost je pozoruhodná. Fanoušci udržovat rozsáhlé wiki, který zůstane ve hře je nejlepší (a efektivní, jen) návod k použití, a který dokonce Tarn a Zach přiznat, poradenství. ... Snad nejvíce fascinující jsou . příběhy, které fanoušci sdílení on-line, líčit své trpasličí lopoty podrobného a někdy i ilustrované příběhy V roce 2006 ságy s názvem Boatmurdered, fanoušci prošel kolem jedné pevnosti - jeden z hráčů by uložení hry, odeslat soubor do jiného hráče, a tak dále, relé -závod ve stylu - a zároveň dokumentuje její barevné sestup do zapomnění ".
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat