Poznámka redakce: Následující příspěvek je host napsal Victor Wong , výkonný ředitel společnosti PaperG , lokální reklamní technologické společnosti.
Dobývání "místní" zůstává jedním z největších příležitostí na internetu dnes, a to vypadá, jako
Twitter by Unikátní pozice odešel do značné míry bez povšimnutí. Dnes, Twitter je úžasný nástroj pro
spojování lidí na světě, ale zatím úspěšně připojen lidi do míst, péči
O programu. Pokud se Twitter rozhodl překlenout tuto mezeru, i když větší zapojení uživatelů a dokonce i zpeněžení
bude pravděpodobně následovat.
1. Twitter místa
Co se stalo Twitter místech? V roce 2010 vytvořil Twitter místo stránky místních firem (tzv. Twitter míst), ale oni byli ztraceni v novém redesign. Počáteční koncepce, zatímco chybí viditelnost a utility za předpokladu, že dobrý plán, jak Twitter by mohla lépe sloužit své místní podniky, že se bude rozlišovat je od pravidelných uživatelů.
Prvním krokem pro Twitter bude najít způsob, jak odlišit osobní účty z obchodních účtů. Provádí správně, může Twitter Místa stát Jdi na stránku s informacemi o každém podnikání (Koneckonců, podniky častěji aktualizovat své stránky Twitter přes jejich webové stránky). Nový Twitter místa mohla umístit odkaz na stránky s odpovídajícími podnikatelských účtů, stejně jako celkový obsah z jiných místních zdrojů, podobné tomu, co Google dělá s jeho místo stránky.
2. Postupujte, kde
Kromě "Kdo následovat," Twitter by měl vytvořit "Kde se řídit" část, která by se vynořilo navrhl Twitter místě stránky, čímž se zvýší viditelnost z místa Twitter. Nejen, že by se zvýšilo zapojení uživatelů by tuto funkci také možné vytvářet reklamním inventáři "povýšen Places" produkt, který by se místní ekvivalent "povýšen účty" již prodána.
3. Místo trendy
Twitter by měl být konečný federator na check-in, jak explicitně (Foursquare, geotagované tweety) a implicitní (Instagram). Většina Location Based Services již vysílají informace na Twitter, který zůstává nestranná bez vlastní konkurenční služby, na rozdíl od Facebooku. Agregací vysílat lokalizační údaje, je možné uspořádat Twitter vlastně, co se děje v dané čtvrti, nebo místo a ukázat trendy místech. Tento užitečný nástroj také vytváří další fyzické ad příležitost - podporovaný Místo trendy.
4. Cílené Tweety
Pro velké řetězce, jeden je dilema, jak používat Twitter pro spuštění místní obchod specifických akcích. Cvrlikání
by měla umožnit platit inzerentům geo-cíl tweety následovníkům v konkrétním místě. Tím může národní místní podniky s více pobočkami, jako například Whole Foods nebo Best Buy, posílat týdenní speciality typické pro určité oblasti bez strachu z odcizení uživatelů v jiných oblastech.
5. Místní Upozornění
Každý, kdo používá Twitter vám říct, že je to zlatý důl informací o vašem - pokud víte, jak správně hledat. Chcete-li pomoci lidem najít místního obsahu, mohou nabídnout Twitter "Google Alerts", kdy si uživatelé upozorněni na klíčová slova (místa, lidi, atd.) se vyskytuje v okolí. Lidé pak mohou být ihned upozorněni na školu, dítě, nebo důležité lokální problém dělá zprávy.
6. Věrnostní odměny
Jakékoliv podnikání chce odměnit své nejlepší zákazníky, a Twitter by měl mrtvý jednoduché odměnit nové stoupence a loajální zastánce. Mnozí majitelé podniků rád bych řekl: "Díky za tyto mé restauraci, tady je poukaz na bezplatnou předkrm!" 3rd-party úsilí, jako je Polly.IM PaperG je, už začali dělat něco podobného s velkým úspěchem.
7. Podporoval retweets pro místní obchod
Představte si, že spojení skupiny Nákup šílenství s platformou v podstatě jako sociální Twitter. Cvrlikání
má obchodní příležitost vstoupit do místní nabídky prostor tím, že
Žádné komentáře:
Okomentovat