sobota 23. července 2011

Přehodnocení seznamy, skupiny a kruhy

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/6XwmKBGDG9U/:

Poznámka redakce: Yoav Shoham je profesorem počítačových věd na Stanford University a spoluzakladatel Katango , který organizuje Facebook přátele do skupin

Nedávné zavedení Google + je krmivo pro velmi Google versus Facebook diskusi. V centru diskuse byla kruhy součást Google + , který umožňuje uživatelům uspořádat své kontakty ve smysluplných skupin (například "rodina" a "práce"), a jiný obsah sdílet s jinými klastry. Kruhy hrát roli, která je téměř úplně analogický s seznamů Facebook, , které byly okolo (i když poněkud pohřben Facebook UI) na dlouhou dobu. Facebook má samozřejmě i názor skupiny, oddělené od (a novější) než uvádí. Zde jsou některé základní poznámky o skupinách seznamy, a kruhy, které se zdají k byli přešli v různých posledních článků.

  1. Tato poslední část diskuse se zaměřila na rozdíly mezi Facebook a Google nabídky, ale postrádá to, co myslím, že je více základní společné - a stávkující - funkce. Oba požádat uživatele o vytvoření skupin / lists / kruhy ručně. To funguje pro skupiny s malým a stabilní členství, rodiny, například. Ale je to non-řešení pro velké a / nebo tekutiny skupiny.
  2. Asi před šesti měsíci jsem při výkonu třídění My pak-321 Facebook přátele do seznamu. Bylo to nesnesitelné. Trvalo mi to přes hodinu, než se v polovině slušnou práci, a já jsem nebyla legrace, když se kolem jsem skončila. Já jsem nyní na 388 přátel, vy jste nemohli zaplatit, abych se projít opět vykonávat. Facebook statistiky potvrdily, že nejsem sám (pouze 5% uživatelů si vytvořili seznamy, například).
  3. Facebook má kreativní řešení-přepnutí na seznamu do skupin. Hlavní myšlenkou bylo, že vzhledem k tomu, jen je možné vytvářet a spravovat seznamy, je skupina udržuje vzájemné spolupráci všech jejích členů. V kroucení na známé diskusní skupiny vlastní uživatelské konto, skupiny Facebook je potřeba pozvání, pouze stávající členové mohou přidávat nové členy. (Oba seznamy a skupiny, jsou stále podporovány na Facebooku, ale většina uživatelů neví o těchto jemností.)
  4. Ale to není problém vyřešit. Skupiny nejsou seznamy. Moje seznamy definují mi společensky , jsou to moje sociální zrcadlo. Oni jsou jen moje a já se propadnu, jestli jsem vám jich dotknout. Budu rozhodovat, kdo je v mém rodinném kruhu, můj AI kohorty, můj tech-guru seznamu mých přátel vysoká škola-cluster.
  5. Samozřejmě, že můj seznam s vašimi překrývají. Ve skutečnosti některé z nich jsou zatraceně podobné. O rodině mé ženy má seznam 80% překrývají s mým. To může být matoucí, zvlášť když začnete používat tyto seznamy komunikovat. Když se moje žena sdílí fotografie s rodinou seznam a já s mým to může být těžké poznat dva seznamy od sebe, jak proto, že názvy seznamů může být totožný ("Shoham rodina", řekl, s omluvou značky Eliasaf) , a protože dva soubory lidí, jsou téměř totožné. Z tohoto důvodu vidíme přirozenou dynamikou ve kterém lidé s velmi podobnými seznamy mají tendenci časem se "normalizovat" na stejném seznamu. Neformální pravidlo se používá - bez ověření v žádném případě - je to, že seznamy budou slučovat, pokud jejich překrytí je 75% nebo vyšší.
  6. To neznamená, že skupiny nejsou důležité. To platí zejména, pokud je objektivně definovaná kritéria členství. Členství v "Stanford třídy '02" není otázkou vkusu a názoru, buď tam, nebo ne (já jsem uhýbání jemné problémy, jako máme na mysli, jste absolvoval v roce '02, nebo byla zahájena v 99). Tato skupina se může (nebo nemusí)

Žádné komentáře:

Okomentovat