hype7 píše: "The Harvard Business Review, ze všech míst, běží příběh o tom, že Spotify muset spolehnout na návnadu a vypínače strategie - nebo by mohly mít jeden vnutí mu gramofonové Z článku:". Spotify dostane všechny jeho obsah ze stejného místa, všichni ostatní -. stejném odvětví, která přinutila zvýšení cen na další online služby poté, co se stala úspěšnou, který se zdá být alespoň částečně, co se stalo s Netflix minulý týden na alespoň v případě stávajících. la carte hudební služby, pokud se vám nelíbí novou cenu, nemusíte kupovat novou trať. Spotify Ve světě je, pokud se vám nelíbí novou cenu, tam jde vaší hudební knihovny. Nebo pokud Spotify se snaží postavit se za své uživatele, může být označení jen vytáhnout písničky a ty písničky prostě zmizí. "
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat