Netvibes, společnost, která poskytuje sociální média panely a agregátory zpráv pro značky a agentur, je debutovat nové výkonné analytické platformy dnes večer. Netvibes "nové sociální analýzy a monitoring platformy zahajuje v soukromí beta, ale nebude k dispozici široké veřejnosti až později v měsíci.
Jak jsme psali v loňském roce zahájila Netvibes Instant panel, který umožňuje uživatelům zadat klíčové slovo na místě NetVibes "vytáhnout instant palubní desku, která automaticky sbírá všechny nejnovější fotky, videa, zprávy, kanály, výsledky vyhledávání, Twitter a další rozhovory kolem tohoto tématu v reálném čase. Společnost je nová nabídka, sociální Pack, je zahrnuta Instant Dashboard výrobku, což brand manažerů schopnost monitorovat a analyzovat současně.
Sociální platformy Corpus umožňuje volný přístup k přidání a ovládání přesně to, co zdroje (blogy, osobností, zpravodajské kanály) tahat data. Plus, Netvibes funkce vestavěné knihovny více než 200.000 původní obsah kanály a aplikace z čeho vybírat.
Podobně jako Analytics platforem, jako je Radian6, Netvibes dráhy zmiňuje a témata a poskytuje značek pohled na smysl těchto údajů. Platforma se bude identifikovat trendy, sentiment, vlivných a nápady. Můžete sáhnout pěkně hluboko s daty stejně. Například, nejen Netvibes vám, kdo je váš nejlepší ovlivňovatele je, ale technologie se také ukáže, jaké blog ovlivňovatele psát a co je SIAD o značce nebo produktu. Netvibes a bude okamžitě vytvořit nové aplikace jen na analýzu těchto konkrétních klíčových slov odhaleno, že jeden ovlivňovatele a sledovat je v průběhu času.
Netvibes také umožňuje nastavit specifické značky pro sledování určité zmínky ze specifických zdrojů. Netvibes umožňuje manažerům vytvářet neomezené množství pokročilých upozornění automatické sledování účinnosti kampaní, pověsti značky, konkurenty a dokonce i spouštění akcí, jako jsou úpravy rozpočtu kampaně, informační bulletin odpověď nebo vyvolání URL. Výstrahy lze odesílat na všechny mobilní zařízení v reálném čase.
Zatímco sociální balíček platforma v kombinaci s platformou agregátor novinek je jistě zahlcení informacemi, mohlo by to být komplexní nástroj pro brand manažerů. Už mnoho známých agentur a značky jsou již Použití Enterprise Netvibes "nabídky, včetně Digitas, Coca-Cola, a L'Oreal. Samozřejmě, že podnik palubní deska není levná. Celý balíček a sociální Dashboard stojí 15.000 dolarů na palubní desce nastavení, pak 2.000 dolarů za měsíc.
Ale jasně velkých značek jsou ostřelování z peněz na Netvibes produkt. A společnost je zisková na základě čistého zisku.
Žádné komentáře:
Okomentovat