pátek 8. července 2011

Huffington Post UK: mistrovský kousek, nebo chybný krok?

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Rfj1CiE96zo/:

Před několika týdny, zajímavý návrh přistál v mé schránce: zajímalo by mě, který přispívá k politice část brzy-k-být zahájen Huffington Post UK ?

Aby bylo jasno, když tvrdí, že návrh byl zajímavý, nechci říct, že jsem měl zájem přijímat to: jako obecné pravidlo, snažím se psát pouze zadarmo, když mám něco prosazovat . Mám na mysli Zajímalo mě zjištění, že Arianna Huffington a AOL jsou ochotni přímé čas a prostředky na zahájení HuffPost UK: projekt, který, pokud si myslíte, že někteří UK media kritiky , je tak jasně odsouzena k neúspěchu.

Nemusíte mi říkat, že Huffington Post v USA [zveřejnění: HuffPost je vlastněna společností AOL, která vlastní TechCrunch, který bla bla bla] je obrovský úspěch. Se svou směsicí přívržence editorialising a celebrity soap-boxu, to pokud kontrapunkt k ucpání a rovnováhu hodně z amerických zpravodajských médií. Současně, díky miliardy slideshow kočky trpící šatníku závad, se podařilo vytvořit dostatečnou reklamu dolarů najmout tým plný úvazek reportéry na úhradu skutečné zprávy, tedy umístí sebe jako semi-důvěryhodný soupeř tradiční noviny.

A přesto, pro všechny nesporné úspěchy HuffPost v USA, je těžké pochopit, jak oddaný britské vydání může dělat ani zdaleka tak dobře - a to nejen proto, že Británie má téměř pětina obyvatel USA (Kalifornie a Texas spojená nabídka více potenciálních čtenářů než v celé Velké Británii).

Za prvé, jak Toby Mladá argumentuje Telegraph , UK čtenáře zajímá méně, než jejich američtí bratranci v tom, co celebrity přemýšlet o světě. Předměty, jako je Rob nízké stěžovat na " domácí zrady "jeho bývalé hospodyně jsou reálném provozu řidič v USA, ve Velké Británii by se setkal s vytí lhostejnosti.

Ale samozřejmě, celebrity představují jen nepatrný podíl na seznam HuffPost přispěvatelů. Pro každý hollywoodského herce, místo se může pochlubit sto levicových politiků se hlasuje, aby vyhrál, tisíce autorů knih pro podporu a milion profesionálních spisovatelů s osami brousit - určitě si nechám kvalitní obsah teče? Možná - ale i tam HuffPost UK má problém, v podobě opatrovníka silným provozem, levicově smýšlející blog platformy komentář je zdarma (CIF). Pojmenoval podle mantra v novinách bývalý vlastník a editor, CP Scott ("Komentář je zdarma, ale fakta jsou posvátné"), CIF už se může pochlubit impozantní seznam prestižních přispěvatelů, opining na všechno z nedávné volby v Turecku , aby citová hloubka z krávy .

Stále ještě působivější, je skutečnost, že CIF platí mnoho z jeho přispěvatelů (včetně občas ), pro jejich práci, se ceny pohybuje kolem 90 liber ($ 140) za 800 slov sloupce. Není to moc, ale je to nekonečno krát více, než HuffPost UK nabízí. V USA, Arianna Huffington byl schopný používat své značné osobní vliv (a magnetismus) svést high-profil přispěvatele do pomoci dostat ji na ze země. Od té doby,

Žádné komentáře:

Okomentovat