pondělí 11. července 2011

HTML5 Game Maker vypadá Transcend Sleepy Chrome Prodej internetového obchodu na iOS

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/YDL7kZ-3usc/:

Asi před rokem, ztracená dekáda hry , v rané fázi vývoje hry startu se sídlem v Palo Alto, vstoupil na Boing Boing "Hry inspirovaný hudbou Contest" . Vytvořil hru s názvem "Onslaught! Arena ", návykové 16-bit-pasáž-styl, HTML5 pouze fantasy Shoot 'Em Up. Hra byla populární natolik, že Google se, že trh název webového obchodu Chrome již v prosinci.

Ale kromě agresivní stahování ptáků Chrome rozzlobený (která je nyní nedostupná pro mě v Chrome, mimochodem), prodej zrovna se nadměrných .

Jako výsledek, ztracená dekáda hry Zakladatelé Geoff Blair a Matt Hackett byl horlivý jít po trhu, IOS, ale tvůrci HTML5-jediná hra, byly původně zmařeny tím, že HTML5 není ve skutečnosti dostal až na rychlost (doslovně / obrazně) na mobilních zařízeních či tablets, díky množství výkonu a se zvukem. Jednou z atrakcí domu v HTML5, řekli, je jeho přenosnost, a zjistil, že je snadné se pohybovat Onslaught! do obchodu App Mac pro desktop.

Ale, HTML5 se, alespoň když oni začali, bomba na iPad, jak oni byli jen schopní hrát jeden zvukový soubor v době, zkušený latence problémy, a tak dále. Zatímco zvuk v HTML5 není snadné se vypořádat se bestie v první řadě, HTML5 se došlo k rychlému přijetí developer v posledních měsících, a technologie se stále více a více optimalizované každý den, jako podporu pro nové webové technologie dožene na mobilní a dalších zařízení. "HTML5 je budoucnost webového obsahu, a chceme být v přízemí, pokud jde o hry," řekl Blair.

Takže zatímco Onslaught! na Chrome je skvělý pro hraní her na počítači nebo notebooku, že tým v podstatě muset přepsat jejich HTML5 hry úplně byli optimalizovat to pro mobilní zařízení, zejména IOS. A protože nejsou zrovna při penězích z prodeje CWS, šetří čas, je kritická. Chcete-li vyřešit jejich mobilní utrpení, ztracené dekády se rozhodl pro partnerství s Closure hra, při spuštění jsme psali již v únoru , aby se stal prvním držitelem licence na hry Uzavření mobilních HTML5 motor.

Pomocí spuštění technologie, ztracená dekáda dnes zveřejnila plnohodnotnou verzi Onslaught! při oživování, aniž by museli přepisovat hry. Podle Blair, byl čas na zahájení vývoje na iOS snížit o 75 procent, a jako výsledek, budou moci zahájit další Android verzi příští týden.

A co víc, oni byli schopni přidat nějaký upgrade na hraní pro vydání IOS, včetně mnohem větší hrací ploše, čtyři nové prostředí, nové "Stage Select" displej s cílem zlepšit herní tempo a znovu-hratelnost, " shop ", který představuje HTML5 Shield, rychlost Boots, Gold Armor, povzbudit Stone a další, a dva typy ovládacích prvků.

Zpět v květnu, zobrazí se její hra Konec HTML5 založené na platformě multiplayer herní technologie na Google I / O, jakožto "Popstar obrany", hra vytvořená speciálně pro konference, aby prokázala, že je skutečně možné napsat jediné HTML5 hra, která funguje v rámci prohlížeče, IOS, Android, tablets a všechny. Ztracené dekády dělá totéž, a Facebook je "Projekt Spartan" na cestě, údajně přinést sociální sítě obřího do hry HTML5 na mobil, vývojářů, jako ztracená dekáda v dobré pozici, aby právě t

Žádné komentáře:

Okomentovat