čtvrtek 14. dubna 2011

Redakční: Vážení RIM, já jsem váš zákazník a já nemám nosit oblek

Zajímavé novinky na url:http://www.engadget.com/2011/04/14/editorial-dear-rim-im-your-customer-and-i-dont-wear-a-suit/:
Stejně jako Joanna bezostyšně přiznal ve svém úvodníku několik měsíců zpátky, byl jsem narkoman BlackBerry. Jsem také 20-letý student / tech-hlava, jehož telefon slouží každý účel od komunikační zařízení k hudebním přehrávačem na dálkové ovládání televizoru. Snažil jsem se přejít studená krůta a koupil iPhone 4 v srpnu, ale někde kolem Díkůvzdání Dal jsem se a zvedl Verizon Bold. Byl jsem dvojitý fisting od té doby - používá téměř výhradně pro BB BBM, a můj iPhone na všechno ostatní.

Rychlý posun vpřed se koncem minulého týdne, kdy jsem se zúčastnil setkání v New Yorku s Timem Stevens a CEO společnosti RIM Mike Lazaridis získat nejnovější misky na noty. Jak Lazaridis demoed nesčetné funkce z režimu prezentace HDMI na vestavěný hudební přehrávač pro firmy velmi diskutované tablet, mi to došlo: na jednu otázku jsem přemýšlel, protože stále reálný pohled na zařízení. Pro ​​koho to je na? tu chvíli jsem si uvědomil, problém, který se trápí RIM jak pozdě - a to nejen ve své strategii tablet, ale jeho telefon strategie jako celku: neví, kdo jeho produkty jsou pro a následně nelze doručit. Jsem blázen? Přečtěte si o po přestávce a slyšet mě.

Pokračovat ve čtení Editorial: Vážený RIM, já jsem váš zákazník a já nemám nosit oblek

Redakční: Vážení RIM, já jsem váš zákazník a já nemám nosit oblek původně objevila na Engadget na čt. 14 duben 2011 15:52:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat