středa 9. března 2011

Zeptejte se Slashdot: Ochrana osobních údajů Paranoia

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/rcSxz_OX1Ug/Ask-Slashdot-Privacy-Paranoia:
dvbuser píše "soukromí debata je dobře známo, v těchto dnech - organizace, které sledují každé kliknutí, Geolocation, obrázek, co si to tak teď sedím tady dnes monitorování moje IP blokátory, zmatek algoritmy, TOR relé a každý paket, který jde dovnitř nebo ven. každé zařízení, které jsem pracovat. Dokonce jsem nosit klobouk vždycky, když jdu ven, nikdy nosit mobilní telefon, a nikdy se podívat nahoru (no, ne všichni to je pravda). Ale je to opravdu tak špatné? Jsem prostě děje Na závěr zcela mimo kontakt s moderním světem, kde se příští generace, takže směle (pro nedostatek lepšího slova) jde Co je špatného na cílené reklamy A pokud federálové může sledovat každý můj pohyb -??, kdo se stará Jasně, jsem nechci být obětí krádeže identity, a já jsem chtěl stáhnout nějaké p0rn každou chvíli, ale já nechci vyloučit sám od společnosti, nebo strávit velkým hodin se snaží zachovat to, ze pouze paranoia, nebo na Přinejmenším od dominující pocit soukromí. Co průměrná Slashdotter si zachovat své soukromí (nebo to, co z něj zbylo) a zároveň co nejvíce z toho, co web nabízí? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat