středa 9. března 2011

Cloud hraní s Ray Tracing

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/6v4v0ABTqEs/Cloud-Gaming-With-Ray-Tracing:
Anonymní čtenář píše: "Vzhledem k tomu, Real-time ray tracing na jednom desktopu stroj je stále příliš pomalý pro hraní her, Intel pracuje na výzkumném projektu, který klade vysoké pracovní zatížení až do oblak, spoléhat se na více 32-jádro čipy pracují společně. , která umožňuje nové speciální efekty pro hry, jako realistické odrazy (např. na autech nebo rozsah odstřelovací pušky), sklo simulace a multi-obrazovky dozor stanic. výzkumné práce rovněž bere bližší pohled na různé zdroje latence, která se stala důležitou v tzv. cloud-based her přístup. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat