pondělí 21. března 2011

Zeptejte se Slashdot: Obrovské Digital Media knihovny

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ErVTPz0XcMY/Ask-Slashdot-Huge-Digital-Media-Libraries:
Anonymní čtenář píše: "Stejně jako mnoho slashdotters, mám několik TB digitálních médií:. Hudbu, knihy, filmy, TV pořady, hry, komiksy, co si jen vzpomenete, že jsem to všechno za několik pevných disků, ale manipulace to všechno bylo ukázala být menší než optimální. Jsem na které se vztahuje, pokud jde o hudbu, protože [skoro žádné hudební přehrávač / knihovnu manažer] mi umožňuje rychle najít písně interpret, album, žánr ... Pro všechno ostatní, všechno co mám je série hierarchické struktury složek, ale hierarchie mají svá omezení. najdu Blade Runner snadno, ale co když jsem chtěl všechny filmy Scott Ridley je? Kde je 'Dobrá znamení', ve složce Terry Pratchett, nebo v Neil Gaiman? Kromě toho, V kolekci se stovkami podobných položek, to by pomohlo, kdyby některé další záchytné body, jako jsou kryty (pro komické knihy), nebo synopsi pro epizody televizních pořadů '. Máte nějaký software, který vám pomůže zvládnout digitálních médií knihovny? specializovaný software (řekněme , něco, co jen pro komiksy, něco jiného pro filmy), nebo generické knihovny médií? Opensource alternativy jsou upřednostňovány, ale komerční software, je v pořádku stejně. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat