pondělí 21. března 2011

Herní vývojáři chtějí, aby DirectX 'jít pryč,' říká muž AMD

Zajímavé novinky na url:http://www.engadget.com/2011/03/21/game-develops-want-directx-to-go-away-says-amd-man/:
Jako tíživý hra darebák video, které prostě neodejde, Microsoft DirectX byl základ běžných PC her skoro od počátku. Jeho existence nebyla bez napětí, nicméně, s pozoruhodnými grafikou guru John Carmack z id Software ignorovat to ve prospěch OpenGL - až minulý týden, když on nakonec uznal, že Direct3D přerostl své cross-platformní řešení a byl nyní lepší API pro herní PC rozvoj. To je všechno v pořádku, ale spousta herních vývojářů, "říká Richard Huddy, vedoucí vývojář na AMD vztahy tým, nechci žádné API vůbec. Huddy poukazuje na to, bohužel zřejmé, že moderní grafické karty je docela hodně dupat všechny konzole hardware do hlíny v přímém souboji, a přesto nedokáží zobrazit v plném rozsahu své převahy ve skutečné hře vizuály. On by raději, kdyby vývojáři dané přímým nízko-úrovni přístup k hardwaru, tak oni mohou maximalizovat svůj vlastní talent a opravdu tlačit věci dopředu. Samozřejmě, krása DirectX je, že je standardní, že každá hra Windows designér může kód, což vede k předvídatelné a více široce kompatibilní (pokud ne nutně velkolepé) výsledky. Pro více informací o tom, jak do budoucna se rýsuje, narazí na níže uvedené odkazy.

Herní vývojáři chtějí, aby DirectX 'jít pryč,' říká muž AMD původně objevila na Engadget na po. 21 březen 2011 04:59:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | zdroje Bit-tech | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat