GMGruman píše "The New York Times vzala hodně tepla pro odvážné začít účtovat si za svůj produkt. (Co nervy! Představte si, že obchody s potravinami, telefonní společnosti, či dokonce zaměstnanci začali poplatků za své zboží!) Ale problém, InfoWorld fejetonista Galen Gruman tvrdí, že jeho paywall je špatně navržen To povzbudí neplacené použití v masivním množství přes Twitter a další kanály, podkopávat její samotný účel, a to je více-device mobilních uživatelů. - rostoucí populace -. zaplatit více než kdokoli jiný Oba by měla být stanovena. Ale ještě více znepokojující základní problém je, že se internet devalvovala obsahu téměř do bodu, v nichž se podnik důvod k jejímu vytvoření mizí. V mobilní, je tu šance na opravu, ale ve způsobu, jakým je nejen na internetu zdarma-nakladač mentalitu, ale ceny nosičů pro přenos dat, které se větší kus z rozpočtů lidí, než by měly, takže to, že mnohem těžší pro lidi, aby poník se na hodnoty obsahu se dostanou přes roury těchto dopravců '. "
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat