sobota 19. března 2011

DirectX 'nestojí v cestě' PC hry Graphics, říká AMD

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/I3lbZ4zHiac/DirectX-Getting-In-the-Way-of-PC-Game-Graphics-Says-AMD:
Bit-tech nedávno mluvil s Richardem Huddy, světový vztahy ředitel divize GPU AMD, o nedostatku velký rozdíl mezi grafikou PC hry a herní konzole grafika, přes hardware mezeru. Citovat: "'Jsme často mají nejméně desetkrát tolik koní jako Xbox 360 nebo PS3 v high-end grafické karty, ale přesto je to velmi jasné, že hry nevypadají tak dobře desetkrát Ve značné míře. to je proto, že tak či onak, z dobrých důvodů i špatné -. převážně dobré, DirectX je stále v cestě ' Huddy říká, že jeden z nejčastějších požadavků, které dostane od herních vývojářů, je: '. Make API jít ​​pryč' 'Určitě slyšet v mé rozhovory s vývojáři her,' říká, 'a myslím, že to bylo vlastně primární přitažlivost Larrabee pro vývojáře - není hardware, který byl horký a pomalý a nezajímavý, ale software - budou moci mít úplnou kontrolu nad strojem, který je co nejlepší hry vývojáři chtějí tím, že vám přístup k hardwaru na velmi nízké úrovni, můžete dát vývojáři her šanci inovovat, a že to bude vyvíjet tlak na Microsoft -. nepochybně vůbec. '"

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat