pondělí 3. října 2011

Vedoucí jízdní displeje, DIY Rozšířená realita a více na InsideAR

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/PEMdZtc1s8I/:
insideAR

Byl jsem schopen zúčastnit se Metaio InsideAR 2011 konferenci minulý týden v Mnichově, a podívejte se na mnoho nových a aktualizovaných rozšířená realita koncepce na akci. Viděl jsem několik konceptů v části veletrhu rezonovalo s, kde je veden spotřebitel AR a někteří byli jen tak pro zábavu. Ale skoro všechno, co jsem viděl, se snažil, nějakým způsobem tlačit obálku technických možností. Viděl jsem nějaké cool AR vedoucí jízdní displeje (HMDS) z Vuzix a Sony (i když Sony by dovolte mi, abych své fotografie prototypu), spousta nábytku konfigurátory, rozšířený učebnice, obsah DIY authoring systém a další.

Pokud jste četli některé z mých příspěvků tady poznáte, že já jsem geek reality. Porazil poprvé jsem se díval na Terminator a jeho neato hlav up display, Zamýšlel jsem se nad konceptu od té doby.

Mohla bych popsat dema a výrobků jsem viděl na InsideAR, ale místo toho jsem zachytil, jak mnoho se například, jak jsem mohl, na videu, protože jeden obrázek vydá za ... no, však víš. V každém případě, pojmy / produktů, viděl jsem, že zřejmě nejpřesvědčivější a relevantní byly Vuzix HMD, Metaio tvůrce softwaru a učebnice rozšířena propojené concept.de

Zde jsou odkazy na všechny společnosti videa.

Vuzix
Metaio
propojené concept.de
Bosch
Kreativagentur-Thomas.de
Vanija

Žádné komentáře:

Okomentovat