Ve světě videoher, je trochu víc posílat své prodejní stoupající než bytí zakázané v jedné cestě nebo jiný. Ať už je to proto, že země, vláda se rozzlobil nad tím, jak své lidi bylo popsáno (a la Modern Warfare v Saudské Arábii), nebo proto, že vývojáři uklouzl v Naughty Little velikonoční vajíčko, což vyvolá vyvolat (jako neslavný Grand Theft Auto San Andreas "horké kávy scéně ), je to trochu tabu je vše pro to, aby pravidla grafy týdny.
To znamená, že pokud budete prodávat hru pouze na App Store iOS, v tom případě jste úplně kosti ..., pokud je vaším cílem je šířit poselství, v tom případě, že je zpátky, že jsou to nejlepší, co můžete doufat .
Takový je případ telefon příběh , nestydatě Anti-iPhone hry, které se podařilo kroutit svou cestu do App Store za celých sedm hodin, než někdo vytáhl ze zásuvky. Proč, ptáte se? Mimo jiné, což mini-hru z továrny Foxconn sebevražd.
Hra byla vyrobena v Itálii Molleindustria . Jejich slogan skoro shrnuje jejich způsob myšlení: "Radikální hrách proti diktatuře zábavy."
Molleindustria Zdá se, že čtyři hlavní výčitky s Apple iPhone, a, s každým vzhledem ke své vlastní mini-hry:
- Coltan výtěžek (kde jste zřejmě měl mít horníci hornictví s ozbrojenými strážemi)
- Sebevraždy (v němž se pokusíte chytit Foxconn pracovníků, protože skok z horní části závodu)
- Zastaralost (kde se pokusíte hromadit zákazníky do prodejen Apple co nejdříve poté, co nová verze)
- eWaste (kde předáte elektronické součástky pro pracovníky na zhroucení zjevně nebezpečné pracovní prostředí)
Aby bylo jasno, hra byla vytáhl dřív, než jsem dostal šanci chytit se (i když pár lidí zřejmě podařilo chytit , tlumit mé obavy, že to byl pouze chytrý podvod), takže můj popis mini-hry jsou ze screenshotů a co se mi podařilo dát dohromady. Pokud má někdo video, hry, dejte nám prosím vědět.
Apple se podařilo najít čtyři termíny App Store uvést do vyhnanství ze hry, alespoň dvě z nich jsou pravděpodobně úseku:
15,2 aplikace, které zobrazují násilí či zneužívání dětí, bude odmítnuta
16,1 Apps, které představují příliš závadný obsah nebo hrubé budou odmítnuty
21,1 aplikace, které zahrnují možnost, aby dary uznaným charitativním organizacím, musí být volný
21,2 sbírka darů musí být provedeno prostřednictvím webových stránek v Safari, nebo SMS
Poslední dva jsou ty, které se zdají trochu pochybné - a zároveň slíbit, že se Molleindustria darovat svůj podíl příjmů na App Store "organizací, které bojují firemní zneužívání," uvádí společnost tam byl žádný mechanismus pro výrobu dary vestavěné do skutečné aplikace. Ale opravdu, asi Apple mohl říci "Ehm, ano, jste udělali mini-hru z lidí sebevraždu" a jen málokdo by vážně zpochybnila jeho vyhoštění.
Samozřejmě, Molleindustria mise W
Žádné komentáře:
Okomentovat