úterý 20. září 2011

Kdy se zaregistrujete stávají "Volba V?"

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/5QV6aa934zQ/When-Does-Signing-Up-Becoming-Opting-In:
AmyVernon píše: "Tento kus z RWW mě přemýšlet o tom, zda, když se zaregistrujete pro přístup k webu, jste vlastně přihlášení se dostat zabil email spam z nich. Jediného opt-in je stále velmi populární, což Všiml jsem si, protože jsem často zaškrtněte políčko označující nechci další e-maily od společnosti nebo vydavatele. Vždycky jsem předpokládat, že dává mé aktuální e-mailovou adresu znamená, že jsem dostanu spam typu e-maily od kohokoliv. Stále překvapení mi, že většina lidí nemá, ale to přece vychovat dobrého. Otázka: "? aktualizace" Neměl byste být schopni přihlásit se k něčemu, aniž by automaticky se přihlásil na nikdy nekončící proud "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat