pondělí 5. září 2011

Jedním z lékařské zvyšuje 20 milionů dolarů pro moderního Ordinace

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/e5sUG-l9uyE/:
One medical

Je to 2011, ale většina ordinace jsou stále uvízl v roce 1990, kdy se jedná o pacienta čelí technologie. Recepční pravděpodobně počítač spravovat události, ale většinou stále přihlásit na papíře, vyplňovat formuláře na schránky a lékař spoléhá na volně vázaných svazek papírů pro kontrolu zdravotních záznamů. Tom Lee se snaží změnit od základu se jeden Medical Group , podnik, podporovaný primární zdravotní péče založil před pár lety, kde je generálním ředitelem.

V pátek zavřel 20 milionů dolarů řady E, pod vedením Maverick Capital, s Benchmark, Oak Investment, a DAG Ventures zúčastněných. Nové kolo přináší celkového kapitálu zvýšil od roku 2007 až 46,5 milionu dolarů.

Jedním z Lékařské provozuje 9 ordinace v San Francisku a New Yorku, a se otevře dalších 5 v letošním roce, expanzi do Silicon Valley a Washington, DC Pacienti mohou plánovat schůzky online, žádost předpisů, se laboratorní výsledky digitálně, a vidět jejich osobní zdravotní Přehled on-line . Lékaři přístup k lékařské dokumentaci v elektronické podobě (jeden lékařské navržen vlastní elektronický zdravotní záznam s lékaři a pacienty v mysli, ne administrátorů). Jednou z výhod mají digitální lékařské záznamy, je, že pacienti mohou navštívit každé kanceláře, protože každý lékař má přístup ke svým záznamům.


Nových pacientů se mohou připojit on-line, a zaplatit online. To má dokonce i své iPhone aplikace pro plánování schůzek. Jednoduché otázky, které mohou být řešeny prostřednictvím e-mailu nebo iPhone se provádí digitálně místo toho, aby v osobě návštěvu. A když pacienti jít, kanceláře jsou světlé, vzdušné a moderní.

Všechny tyto technologie, která je kombinací off-the-police a proprietární systémy, je zaměřena na snižování administrativních nákladů a zlepšení zkušenosti pro lékaře i pacienty. Lee kontrastuje jeho přístup k řízení lékaře praxe hnutí roku 1990, investice výstřelek, který viděl stovky ordinací srolovat do větších provozních společností. "PPM hnutí v 90. letech nijak zásadně zefektivnění pracovních postupů v ordinaci lékaře nebo zlepšit zážitek," říká Lee. PPMs byli řízeni správci. Jedním z Lékařské je poháněn lékaři. Jeho přístup je "reengineering ordinace být více zaměřena na pacienta s nižší administrativní zatížení."

Zatímco většina primární péče ordinace využít 3,5 až 4,5 podpůrného personálu za lékaře, jedna ordinace vystačit s 1,5 pomocného personálu nebo méně. Co to dělá s těmito účinnosti? "Budeme investovat, že zpět do vztahu lékař-pacient," vysvětluje Lee, "takže mají více času na zodpovězení otázek a mít thoutghful diskusi abouit zdravotnictví volby." Jedna zdravotní přijímá většina pojišťoven, ale i poplatky za roční členský poplatek ve výši 149 dolarů na $ 199 za všechny další zvonky a píšťalky.

Lee sám byl cvičil se jako lékař, než se dostal až po krk systému zdravotní péče a chodil do školy podnikání Stanford. On pak se stal spoluzakladatelem Epocrates , populární mobily používají lékaři k vyhledání lékových interakcí a péči o pacienty. Lee vedl design mobilních a internetových produktů na Epocrates. Nyní se používá technologie redesign celé primární péče zkušenosti.


1 komentář: