sobota 3. září 2011

Call of $ 50 za rok Zvěstovatelé předplacených služeb Duty je drahý budoucnost pro hraní

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/wzL3b7yIGPY/:
elite_space

Svět je největší herní sérií se staly podniky sami sobě. World of Warcraft podporuje obrovské halo průmysl zlata zemědělství a šedém trhu. Farmville a jí podobných se proměnily microtransactions na miliony. Týmy rozvoj individuálních hry jako Assassin Creed a Gears of War je větší než mnohé celé společnosti. Tak to není divu, že v sázce jsou neustále zvednutý.

Call of Duty je jednou z nejpopulárnějších her ​​na světě, a přestože prodávat milióny kopií hry na $ 40-60 je skutečným zdrojem příjmů, Activision doufá, že jejich nová Call of Duty Elite služeb přinese opakující se příjmy a Rally fanoušků. Ale bude to fanoušků přijme roční poplatek 50 dolarů na vrcholu samotné hry?

Část Elite služby budou k dispozici zdarma, jako je mobilní aplikace, stat sdílení a analýzy, tvorba a oficiální klanu. Ale zaplacenou část Elite byl právě podrobně , a co to znamená o nové herní řád je stejně vzrušující a odrazující.

Primární Losování bude nový obsah, v podobě mapy, módy, a pravděpodobně zbraně a charakter dekorací. K dispozici bude také denně soudcoval turnaje o ceny, jako Tablety. Activision popsal "devět měsíců DLC sezónu" s asi 20 kusy obsah - hodně podle všech měřítek, a možná dokonce i více než CoD fanoušci jsou ochotni strávit. Mnoho vývojářů už jsou obviněni z prodeje polovinu hry u startu a rozdělování zbytek v příštím roce nebo tak, a když v krabicové verzi hry bude pravděpodobně stačit pro mnohé, důraz je kladen na po nákupu, je skličující.

Tak daleko, tak předvídatelný, ale větší důsledky jsou mnohem zajímavější. Ventil mluvil o "hry jako služby", ale jejich představa DLC je o něco méně než hrabivostí Activisions. Team Fortress 2 Společenství a desítky doplňků, které jsem udělal, nejsou například každý může následovat, ale budete pravděpodobně najít spokojenější herní komunita na světě. Tato myšlenka se dá Activision CoD prakticky na území Second Life nebo alternativní realitě hry, než cokoliv jiného. Lidé jsou již velmi vážně svou "kariéru" v online hrách, ale sociální integrace jsme svědky (podobně jako Battlefield 3 je Battlelog, nahoře), zvýšená úroveň integrace s jinými platformami, a obrovský nárůst vložených prostředků, aby Nová generace "velké" hry docela vážná věc.

Je to trochu jako televizní přidání prémiových kanálů HBO a Showtime, jako je zpátky ve dne. Tak nějak musí zavázat k tomu, a vytvořila komunita je rovnoběžná s světštější jeden okolní sítě, ale daleko více věnuje. Ale tam může být pouze tolik Promítací časy, a to zejména v případě, že měna v oblasti obchodu, je čas. Někdo, kdo má peníze, může si dovolit koupit všem prémiové kanály, ale s Call of Duty, WoW, Halo, a tak na všech rozšíření, aby se celý svět k životu, může hráč udělat mnoho. Tento trend bude pokračovat, protože je tam zatraceně hodně peněz.

Budeme přestat vidět "tradiční" her, které právě prodávat za $ 50 a pak to je? Má něco dát, když společnosti jako ventil a Activision si mohou dovolit poskytovat více za peníze (ačkoli oni mohou získat více od vás později). Vzestup levných her ke stažení na XBLA a PSN se mu jeví jako střední cestu. Já bych čekat mnohem více titulů mezi $ 5 až $ 20, hity, jako je Braid, a Bastion, které se snaží vytvořit platformu, pouze tel

Žádné komentáře:

Okomentovat