Bethesda plánuje zahájit jejich nejnovější Elder Scrolls hry, Skyrim, v listopadu, a že jsem konečně začala brát zábaly z hry. Náhled na Eurogamer poskytuje informace o hry bojové, UI a zkoumání herního světa. Cituji: "RPG poslat do menu víc než téměř jakýkoli jiný žánr hry, tak to je divné, že více si nejde do inventáře design, ale jak jsem se hrát si se zbraněmi síly, a zboží k odlehčení zátěže mého je zřejmé, že Skyrim Je vítanou výjimkou. vnořené menu jsou přístupné téměř tak hladce, jak iPad stránku ohání a pomocí nich je rychlá a čistá. můžete nastavit oblíbené, vybavit položky k jedné straně, a zkoumat, co v detailu. Více než jednou v průběhu své krátké ruce -na jsem se otočit objekt hledat klíč k puzzle, nebo si přečíst dokument, a je to všechno udělal, aniž by na jinou obrazovku, nebo dělat něco složitější, než se třást hole a bít do obličeje tlačítka. Je snadné si představit, , že jako je tento systém v Oblivionu, nebo Falloutu mohl oholit hodin z průměrného hráče skutečné herní doba. Jak to je, že šetří cenné vteřiny v ruce-na, a sekundy jsou mé měně dnes, tak děkuji kýmkoliv na Bethesda navrhl zásob. "
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat