neděle 17. července 2011

Zákazník žádá o položkové vyúčtování, Verizon řekne jí dostat Subpeona

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/JW0LGZ0Y4Hk/Customer-Asks-For-Itemized-Bill-Verizon-Tells-Her-To-Get-a-Subpeona:
suraj.sun píše s tímto citátem z článku na Techdirt: "A žena, která volala Verizon, aby se pokusili zjistit, o 4,19 dolarů ona byla účtována šesti místních hovorů, bylo řečeno, o opakování Verizon, že jediný způsob, jak by poskytnout jí položkové vyúčtování bylo dostat právníka a právníka dostat předvolání k síle Verizon zveřejňovat informace. Místo, žena šla k soudu (sama) a rozhodčí řekl, Verizon (. docx) předat položkové vyúčtování info . "To je základní otázka spravedlivé obchodní praxí, že spotřebitel musí mít možnost kontaktovat nástroj o poplatek na účet a dozvědět se, co poplatek je pro a dozvědět se, že poplatek byl správně aplikován. pouze ověření toho, že Verizon svědectví může nabízí, že poplatek, jako je [zákazníků] 4,19 dolarů měří použití poplatek byl přesný a vyúčtování správně její víru ve správnost počítačového systému Verizon. Jediný způsob, jak Verizon poskytlo nějaké informace o minulosti obvinění v reakci na spotřebitele dotaz bylo vyžadovat, aby zákazník najmout si právníka a obsílku vlastní informace o využití. V žádném slušnou by to mohlo být považováno za přiměřené, zákaznický servis. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat