neděle 17. července 2011

Proč TV firmy vůbec nezajímá o originálních Online Video

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/e7M-5Lr73mQ/:

Poznámka redakce: Následující příspěvek hostem byl napsán Ashkan Karbasfrooshan, zakladatel a CEO společnosti WatchMojo .

Vzestup a šíření kabelu vzrostl celkový koláč pro televizi, takže sítě s větší podniky, i když jejich podíl na koláče zmenšil.

Zatímco sítě na kabelu evoluční posun, televize-to-Web je revoluční transformace. Nicméně, TV tradiční mediální společnosti (TMCs) jsou sázky, že web je jen další distribuční pobočky, který přidává dosah a potenciál příjmů svých aktiv a růstu jejich podnikání, kdy se prach usadí.

Zda nebo ne tato strategie vyplatí se teprve ukáže. Koneckonců, na webu se hudební průmysl efektivnější, ale průmysl klesl z hlediska výnosů a zisků. V každém případě, když se TMCs flirtoval s vyrobený-pro-programování webu (to, čemu říkám "Premium Obsah"), mají vždy táhlo zpět do vyrobený-pro-televizní a divadelní obsah (to, čemu říkám "super prémiového obsahu") .

Například, Viacom investoval do Vice na VBS.tv již v roce 2007 , ale od té doby co investovány do Epix spolu s MGM a Lionsgate. Lionsgate sám investoval 21,4 milionů dolarů v roce Přestávka Media 42% s možností koupit si zbytek za $ 58 mil. EUR. Pokud se on-line video bylo jako úžasné, jak posilovače říci, že se Lionsgate již využila možnosti? Přestávka Media skutečně docela dobře provedený a vyřezal krásný výklenek pro sebe v on-line videa kategorii mužů, ale pro TMCs, čísla jsou nevýznamné.

Příležitost na video obsah pro Startups, kteří chápou strukturu webu

Opravdu, většina z prémiového obsahu byly vytvořeny nové začínající média. Tu chybu, že některé z nich se již stavět Tradiční Media Company nad internetu, něco, co je ryzí šílenství a recept na rozbité ega a plýtvání miliónů. Zralé Zábava spálil až na $ 40 milionů eur a byl doprovázen i rizikového kapitálu (Rho Ventures a Columbia Capital) a TMCs (Hearst televize a Time Warner). Zvyšování $ 25-50M k vytvoření obsahu on-line podnikání, je špatná strategie, přičemž lépe si "execute" nejhorší z vás bude.

Ve skutečnosti, když tento revoluční posun představuje příležitost pro některé začínající, každý , kdo je překvapen tím, neochota TMCs "zaměřit se na prémiový obsah je buď jsou bludy a falešné: tam je absolutně nulový ekonomický stimul, nebo důvody pro TMCs experimentovat, natož investovat v prémiového obsahu. Je pravda, že to je Innovator dilema co nejlépe, ale je to jedna věc je otázka TMCs pro váhají, aby jejich offline programování on-line honit haléře, je to další skutečně divit, proč nebudou investovat do vyrobený-pro-programování webu, který má nulové stávající povolení a trakci. Proč se obtěžovat?

Způsob, jak povzbudit je, pánové

Ze všech společností, které obdržely finanční prostředky nebo se investují do prémiového obsahu , jen málo z nich se ukončí:

  • LX.tv byl získaný NBC Universal a nyní slouží jako jeho ruku pro vytváření obsahu pro taxi a místní pobočky v New Yorku a LA;
  • Wallstrip byl koupen CBS av podstatě ukončen. Nezapomínejme, CBS Neměl nákupu Wallstrip (TheStreet by

Žádné komentáře:

Okomentovat