středa 6. července 2011

Xbox Live Indie hry boj o ziskovost

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nO79PCBKoDc/Xbox-Live-Indie-Games-Struggle-For-Profitability:
Článek na opposable palci blog zkoumá Xbox Live Indie hry ekonomiky, zjištění, že vývojáři mají potíže s tím dost peněz, který by ospravedlňoval další práci s platformou. Citovat: ". Chcete-li publikovat video herní konzola, není jednodušší cesta, než Xbox Live Indie hry program, ale když je to relativně snadné se dostat svou hru na služby, je těžké si to všiml je hodně nezdravé. na XBLIG, a to natolik, že skupina vývojářů spolčili se na konci loňského roku k podpoře kvalitních indie tituly. Tam byly úspěchy, stejně jako nedávno zveřejněné FortressCraft, které se podařilo prodat 16.000 kusů v den vydání, ale Nejsou to úplně běžné. A tak s prakticky žádnou podporu, a s průměrnými výdělky pouhých 3.800 dolarů za titulem, proč se vývojáři i nadále vytvářet hry pro platformu? ... doslova všichni vývojáři jsme mluvili, jsou s ohledem na pohybující se od . platforma, ale všichni vypadají, že vidí své zkušenosti jako cenné, který na konci je součástí bodu XBLIG: Je to místo, kde téměř každý může udělat hru, kterou lze přehrávat na konzoli DEVS jen vědět co. jsi se dostal do. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat