čtvrtek 14. července 2011

Telefon Zákazníci platí $ 2B ročně v Bogus poplatky

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/g3RrDGiIyxU/Phone-Customers-Pay-2B-Yearly-In-Bogus-Fees:
Hugh Pickens píše píše: "CNN hlásí, že jednoroční studie obchodu, vědy a dopravy výboru ukazuje kolem 2 miliard dolarů ročně na" tajemství poplatky "objeví na pevné telefonní účty Američanů. Známý jako šprtání, další poplatky jsou :. dlouhé vzdálenosti, předplatné pro internetové souvisejících služeb, přístup do vyhrazených internetových stránek, zábavních služeb se 900 předvolbou, sbírat hovory a klubové členství obchodní Zpráva výboru tvrdí, telefonní společnosti, obdrží malý poplatek - často jen jeden dolar nebo dva -. umožňující poplatky od jiných dodavatelů, aby se na své účty, ale vzhledem k velkému počtu zákazníků poplatků nakonec přidat až Illinois generální prokurátor Lisa Madigan řekl panel lidé nejsou vědomi jejich telefonní čísla mohou být účtovány skoro jako kreditní karta a její vyšetřování ukazují, zákazníci ani dostat služby na oplátku. "Moje kancelář je zatím vidět legitimní třetí strany poplatek na účet," říká Madigan, který dodal, většina zákazníků si nezjistí poplatky na své účty. senátor Jay Rockefeller říká, že Kongres musí přijmout zákony na ochranu zákazníků před neoprávněným třetích stran poplatky za jejich účty za telefon, protože telefonní průmysl nedokázal zabránit v praxi. "Je to docela jasné, na tomto místě, že dobrovolné pokyny nejsou řešení tohoto problému," říká Rockefeller. "Je na čase, abychom se na ně nový pohled na tento problém a najít způsob, jak vyřešit jednou provždy."

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat