Assistly , cloud-based zákaznickou podporu platformy, zvednutý $ 3 miliony financování v lednu letošního roku z Bullpen kapitál , Index Ventures , Salesforce, stejně jako několik dalších andělů a VCS.
Od spuštění v září loňského roku as ohledem na nové hlavní město, Assistly přinesl na firmy, jako je Yelp, Etsy, 37signals, Pandora, Vimeo a Spotify jako platící zákazníky, přilákat platformu zákaznickou podporu, která umožňuje firmám reagovat na své zákazníky za tradiční cesty zákaznický servis, jako je e-mail a telefonní hovory klepnutím do společenské konverzace médií na Facebooku, Twitteru a dalších sociálních sítí. Pomáhá také, že při spuštění se počítá Mark Cuban a David Liu jako poradci.
Ale za možnost sledovat zákazníka tlachání na několika různých kanálů, Assistly umožňuje firmám k filtrování těchto rozhovorech je uspořádá priority, žalovatelné seznamů, stejně jako zajištění přístupu k zákazníkovi historií, automatizovat všechny těchto podpůrných procesů, a zobrazení ukazatele a analýzy.
Další velké prodejní místo pro Assistly byl jeho cenový model, který zahrnoval "Flex" cenový model, který dovolil uživatelům koupit využití času pro uživatele, kteří nemají prostředky na plný úvazek (jako; execs, vývojáři, marketingu, atd.), schopnost vytvářet další Flex míst bez poplatku za sedadla.
Nicméně, od startu, stejně jako dobrý spuštění zákaznické podpory, Assistly byl poslech jeho vlastní zákazníků, a to si myslí, že našel ještě atraktivnější cenové struktury. Koneckonců, není přitažlivější než slovo "free".
Dnes je Assistly vyvalit nový cenový model, který obsahuje plně funkční verze svých služeb zdarma - spolu s verzí 2.0 svého softwaru SaaS. Assistly spoluzakladatel a CEO Alex Bard nám řekl, že původní cenový model byl "známý SaaS model, který jsem viděl stokrát," to byla třístupňová (Standard, Professional a Enterprise), s každou slzu přidáním dalších funkcí , ale zároveň stále dražší pro jednotlivé sedadlo základ.
Myšlenka aktualizace je dostat se pryč z nabídky "a belhal Premium Model". Zákazníci, řekl při spuštění, že chtějí začít se službou zdarma, a pak rostou levně, jak oni sami rostla. A co víc, zákazníci nemají rádi odstupňovaných cen staveb, které chtějí koupit, co potřebují, když je potřebují, a ne být nuceni k aktualizaci později. Jednoduše řečeno, chtějí systém cen, který je jednoduché, srozumitelné a transparentní, a chtějí, aby mohli změnit názor.
I když to může znít jako hodně požádat, Assistly si myslí, že to přijde s dobrým řešením. První celodenní prostředek je zdarma pro každého zákazníka Assistly, a podniky mohou přidat libovolný počet "Flex prostředky", jak oni chtějí zadarmo, platí jen $ 1 hodinu pro skutečné použití, a to se zbavil odstupňovaných cen celkem. Assistly přidal levné "a la carte" upgrady, které uživatelé mohou přidat nebo odebrat, pokud jsou tyto tak inspirovat.
Tým také grandfathered ve všech svých stávajících zákazníků, vylepšování to takovým způsobem, aby jejich nejlepší kombinace starého a nového. Podle Bard, ani jednoho zákazníka je cena šla nahoru. Zní to jako Netflix může trvat stránky z knihy Assistly je.
V další unikátní twist, spuštění dala svým zákazníkům možnost získat bonus flex hodin odměny (Co to je volání Assistly Wow odměny), které vydělávají právě pomocí této služby. Takže to znamená, že obchodní činnosti by za normálních okolností je získá body a snižuje celkové náklady na provoz služby. Například, pokud podnik připojí svůj Twitter účet Assistly, může získat zdarma 3 hodiny bez podpory.
Žádné komentáře:
Okomentovat