Pokud jde o morální volby ve videohrách, obvykle téměř úplnou kontrolu nad tím, jak náš charakter jednání. Hry jako Mass Effect trénovali jsme si vybrat mezi dobrem a zlem, a pro všechny složitosti těchto her, volby jsou obvykle jednoznačné a jasné. Chcete někoho zabít či nechat žít? Vyléčit nemoci nebo nechat někoho zemřít za účelem dosažení zisku? Je tu jen zřídka žádné nejasnosti. Pak je tu Catherine.
V Catherine vás ošidit o svou přítelkyni. To se děje téměř, jakmile hra začne, a nemáte na vybranou. Z vašeho pohledu začnete pít v baru, a pak se probudí s veselým blondýnka v posteli. Hra začne vyplnit prázdná místa a dáme vám vědět, jak se to stalo, ale to se stane bez ohledu na to, co. Věci, které mají moc nad inklinují mít dopad na hru v cestách, které nejsou tak zřejmé, jak si můžete myslet, a to vede k nějaké doutnající napětí, jak budete hrát.
Ach jo, a to je puzzle hra.
Žádné komentáře:
Okomentovat