úterý 14. června 2011

Zeptejte se Slashdot: Web software pro střih na dlouhou trať?

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/5IseBff6_Kc/Ask-Slashdot-Web-Site-Editing-Software-For-the-Long-Haul:
Mouser píše "Zdá se, že se nemůžeme spoléhat na software, zejména na webových stránkách editační software, existovat na dlouhou trať. Pokaždé, když se spoléhají na něco, to trvá jen pár let, než se dostane ožralý. Použil jsem GoLive je CyberStudio před tím, než dostal zachvátil jako GoLive od společnosti Adobe. Oba se dostali ožralý. jsem nakonec používal Apple. Mac HomePage. Je tu ožralý a nahrazen iWeb. jsem pak používal iWeb, hostované na MobileMe, a Apple právě zabil znovu, spolu s hostitelem . Takže, jak jsem připravoval se pohnout věci na různých webových stránkách, na můj vlastní hosting server (externě), já jsem přemýšlel, jaké vizuální editor webových stránek (y) bych mohl použít, na dlouhou trať. I 'm spíše špatně měnící nástrojů každý druhý rok a jako vývojář softwaru, raději tráví svůj čas editace mých webových stránkách, spíše než kód v něm. Nějaké návrhy? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat