Není to zvědavý, jak si vždy bezva otevřít pivo před usazováním v některých GTA ? Nebo jak jste tendenci odkládat úzkosti ruku nad peněženku , když se přihlásíte na PSN? Žádný voják, to není zvědavý. Vůbec ne. Ale to je: Výzkumní pracovníci na North Carolina State University tvrdí, že našli způsob, jak předpovědět svou in-herní chování se "až o 80 procent přesnost." Po analýze rozhodnutí-dělat z 14.000 hráči World of Warcraft, oni si všimli, že různé subjekty preferují různé typy úspěchů. Tyto výhodné úspěchy se shlukují do skupin statisticky významný, známý jako "klik", i když nemají nic společného zřejmý. Takže hráč WoW, který rád zlepšit své dovednosti i neozbrojený boj, z nějakého psychologického důvodu, má tendenci chtít body za svět cestování. A co víc, výzkumníci věří, že klika-špinění lze využít mimo poněkud zvláštní svět WoW, v tomto případě je metoda může ukázat lukrativní hra návrháři, online obchodů a víceméně kdokoliv se zájmem na predikci váš příští tah. Chcete vědět více? Pak jsme předvídat, budete klepněte na PR po přestávce.
Pokračovat ve čtení Shocker! Hráč chování je vlastně docela předvídatelný
Ostuda! Hráč chování je vlastně docela předvídatelný původně objevila na Engadget na út. 14 červen 2011 16:47:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .
Permalink | | Poslat | Komentáře
Žádné komentáře:
Okomentovat