Středověké Přesune: Deadmund Quest může být postaven na mini-hry mechanika loňských Sport mistrů, ale jeho celek je větší než součet jeho částí. Trefili jsme se Sony na E3 2011, aby zjistili, zda Deadmund mohla ven-plot Jedi v duelu v poměru 1:1 šermu a on-kolejnice bitvu. Zjistili jsme překvapivě citlivý. Deadmund sám běží na pre-nastavit cestu, úmorné cestě přes kostra-naplněný kasáren automaticky. Deadmund je on-screen meč uzavřeno naše hůlky vybavené-zápěstí na každém kroku, přesně krájení Skeletor rádoby žádným způsobem jsme viděli fit. Dosažení za naše záda se Přesunout řadič, dejte nám vytáhnout virtuální šipku z toulce, nebo můžeme zvolit odeslání baddies tím, že hodí vrhacích hvězdic.
Pokud se on-screen slashfest zaostával za naše fyzické krájení žádným významným způsobem jsme si toho nevšimla - byli jsme příliš zaneprázdněni milující Přesun na rychlou dobu odezvy. Rychlejší houpačky produkoval "silnější" v-hra meč útoky, nebo dál létání shurikens. Minulý rok na E3, jsme obvinili PlayStation Přesunout jen lišt mimo trik-země, ale je těžké se dohadovat s 01:01 řízení pohybu této citlivé. Se bude pohybovat Deadmund Sony pohyb lízátko na přední závodu gesto kontrolu? Pravděpodobně ne na jeho vlastní, ale je to stále skvělé vidět tuto tech v celé své kráse. Podívejte se na naše ruce-na playthrough video po přestávce vidět akci pro sebe.
Pokračovat ve čtení Deadmund to pravé: PlayStation Pohyb a 1:1 šermu, hands-o (video)
Deadmund to pravé: PlayStation Pohyb a 1:1 šermu, hands-on (video) se původně objevila na Engadget na Čt. 09.06.2011 17:26:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .
Permalink | | Poslat | Komentáře
Žádné komentáře:
Okomentovat