pátek 13. května 2011

Jezte mozky, vyhnout se brokovnice: Ars hraje Zombie Kostkové

Zajímavé novinky na url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/-cUpPPNPMQY/eat-the-brains-avoid-the-shotguns-ars-plays-zombie-dice.ars:

Našel jsem se ve složité situaci, kteří chtějí sdílet svou lásku zombie se svými dětmi, ale zjištění, že většina vstupů do světa nemrtvých nejsou vhodné pro osoby mladší 10 let. Když jsem viděl Zombie Kostkové na prodej na můj místní herní obchod o svobodném Comic den dětské knihy, věděl jsem, že konečně našel, co jsem hledal: hra, ve které bych mohl předstírat, že jíst mozky nevinných lidí se těch osm rok-starý Chlapec bez jizvení ho na celý život.

To je hra, která je založena na štěstí a riziko-vs-reward mechanik, které mohou vést k některým vypjatých momentech. Je to jednoduchá hra se naučit hrát, dávat to široké odvolání pro mladší hráče a každý, kdo miluje nemrtvých. Pojďme se podívat.

Přečtěte si zbytek tohoto článku ...

Přečtěte si komentáře k tomuto příspěvku


Žádné komentáře:

Okomentovat