pátek 13. května 2011

Funkce: Velký data splňují velké skladování: v-podrobnější pohled na stupnici-out Isilon skladovací řešení

Zajímavé novinky na url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/E9Q_oYFUGjc/isilon-overview.ars:

Jako dítě blbeček, sedí v zadní místnosti domu mých rodičů 'a vytáčení do BBS v pozdních 80. a začátkem 90. let jsem snil o "velkých železných". Stejně jako Kevin Flynn, snažil jsem se představit si, co se stalo, aby moje údaje na druhém konci telefonní linky, kde byly-modemu pípání a syčí a škrábance v čele? Co jste to místo vypadá? Představoval jsem si obrovské, chladné haly zdvojené podlahy pod aktinické oslnění, obydlený nekonečné řady tyčících, Cyclopean regály složitých zařízení, poseté nesčetnými Blinkenlights , které jiskřily do dálky. Více než kterýkoliv jiný zážitek, to byla tato touha vědět, co je za oponou, vidět a dozvědět se o systémy, které poskytují služby pro jiné systémy, které mě strčili ke kariéře v oblasti IT.

Přečtěte si zbytek tohoto článku ...

Přečtěte si komentáře k tomuto příspěvku


Žádné komentáře:

Okomentovat