pondělí 11. dubna 2011

TJX Hacker Pohledávky USA autorizovaných jeho zločiny

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/TlGBK52_i1A/TJX-Hacker-Claims-US-Authorized-His-Crimes:
doperative píše "Odsouzení hacker Albert Gonzalez se ptá soudce federálního soudu vyhodit své dřívější přiznání viny a zvednout jeho záznam-rozbíjející se 20-roční trest vězení, na tvrzení, že vláda schválila jeho let-dlouhý zločin spree Z článku:. ' Vláda uznala, že Gonzalez byl klíčový tajný informátor tajné služby v době porušení. Teď, v habeas 24.března soubor petici podal v USA okresní soud v Massachusetts, Gonzalez tvrdí, že tajná služba oprávněna jej k spáchání trestných činů. "Stále věřím, že jsem se jménem Spojené státy tajná služba, a že jsem byl povolen a nařídil, aby se zapojily do jednání jsem se dopustil jako součást mé úkol shromažďovat informace a hledat mezinárodní počítačové zločince," napsal. " Teď už vím, a pochopit, že já jsem byl používán jako obětní beránek k pokrytí něčí chyby. "'"

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat