pondělí 11. dubna 2011

Apple AirPlay Soukromé Vystaveno klíč

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/oEFg7e6SzDM/Apple-AirPlay-Private-Key-Exposed:
Anonymní čtenář píše: "James Laird má reverzní inženýrství Airport Express soukromý klíč a publikoval open source AirPort Express emulátoru. 'Moje přítelkyně se stěhoval dům, a její Airport Express už se to s ní bezdrátový přístupový bod. Myslel jsem, že to bude snadné najít Apex emulátor - existuje několik open-source aplikace tam hrát s nimi se však, byl jsem zklamaný, že zjistíte, že Apple používá veřejnost-klíčové kryptografické schéma, a tam je privátní klíč skrývá uvnitř Apex Tak jsem vzal.. to od sebe (stále mám jizvy od otevření lepené případě!), dumpingové ROM, a zvrátit připravil klíče z ní. '"

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat