theodp píše "Tech bublin se stalo, píše BW je Ashlee Vance, ale obvykle získat z inovací zanechali Ale to jedno -. poháněné sociální sítě - mohl nechat nás s prázdnýma rukama Matematický svištět Jeff Hammerbacher poskytuje dobrou případovou studii na jeden rok.. z Harvardu, 23-rok-starý Hammerbacher dorazili na Facebook, dostal vznešené titul vědecký a dát do práce analyzuje, jak lidé používají sociální sítě služeb. průběhu následujících dvou let, Hammerbacher sestavil tým, který postavil novou třídu analytických technologií, ten, který si pohled na vztahy lidí, tendence a touhy do přesných reklamu a zvýšení prodeje. Ale něco hlodal na něj. Hammerbacher rozhlédl kolem Silicon Valley u společností, jako je jeho vlastní, Google a Twitter, a viděl jeho vrstevníci plýtvání svůj talent. 'nejlepší mysli mé generace je přemýšlet o tom, jak si lidé klikněte na reklamy,' říká. 'To naštve.' Silicon Valley historik Christophe Lecuyer souhlasí: '. Je jasné, že nové odvětví, které je budova kolem internetové reklamy a tyto další služby nevytváří tolik pracovních míst ztráty při výrobě a designu know-how je skutečně znepokojivé.' "
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat