pondělí 28. března 2011

Zeptejte se Slashdot: Jak si zvolit Windows notebooku?

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/_UGRSdObrCs/Ask-Slashdot-How-Do-You-Choose-a-Windows-Laptop:
jfruhlinger píše: "Jsem kluk Mac. Když se naše 2004-éra Windows XP notebook, který byl používán především moje žena, zemřela loni v létě, jsem dostal jsem nový MacBook Pro a zdědila jsem ještě servicable 2008 MacBook. Ale asi po šest měsíců, ona ne zvykli na to, a chce počítač s Windows nemám ideologický problém s tímto -. že to bude její počítač, a máme trochu peněz schovali na zaplacení . Ale to se snaží vybrat jedno ven je moje práce, a najdu celý proces zarážející Apple diferenciace výrobků je skvělé u porážet paradox volby. - máte několik základní modely, rozdíl mezi nimiž je zcela zřejmé, a vy můžete přizpůsobit každému. světě Windows se zdá úplně jiný. Ani jednou jsem se usadil na dodavatele pro notebook Windows (něco, co jsem ještě neudělal), každý Zdá se, že zarážející množství produktových řad se podobné specifikace. Často modely , které najdete v elektronice nebo obchodech s kancelářskými potřebami, které se zdají slibné, pokud jde o form factor jsou exkluzivní na ty obchody a nelze nalézt na internetu. Zřejmě lidé orientovat tento proces, ale já jsem prostě pocit z mé hloubky. Jak by se Slashdotters jít o přebírání solidní, základní notebook pro surfování na webu a úpravu dokumentů, které nebudou zastaralé za dva roky? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat