čtvrtek 24. března 2011

Zeptejte se Slashdot: Jak / Kde začít sledovat Dr. Who?

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/B-eZlIzw394/Ask-Slashdot-HowWhere-To-Start-Watching-Dr-Who:
stinkfish píše: "Jsem velký fanoušek sci-fi, obzvláště dobré televizní sci-fi. nějakého důvodu Dr. Kdo je show jsem sledoval velmi málo. Moje otázka na Slashdot, je, co je nejlepší strategie pro radost tento klasický show? Při pohledu na wikipedia, page o Dr. kdo, vidím je zde 11 lékařů, tak je těžké vybrat dobrý výchozí bod. Kdyby to bylo jen na mně, já bych začít sledovat od samého začátku. Ale vím, že moje žena by není hodinky ukazují, že starý, ačkoli ona je fanoušek sci-fi a těšil se na několik sezón Torchwood Tak kde mám začít Zde je článek na toto téma;.? je tam víc říct? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat